חה"כ עאידה תומא סלימאן: "רע לאוכלוסייה הערבית, בנט לא מסתכל"

אסתי פלד No Comments on חה"כ עאידה תומא סלימאן: "רע לאוכלוסייה הערבית, בנט לא מסתכל"

ח"כ עאידה תומא סלימאן לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "ההתנהלות של גורמים ימניים בקואליציה מקשה על יכולת חברי הכנסת הערבים הנמצאים בה. אנחנו לא מצביעים נגד הממשלה בגלל שזה אי אמון ואנחנו לא מצביעים בעד כי הממשלה האחרת יותר מסוכנת, אנחנו רוצים להחזיר את המנדט לציבור"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ עאידה תומא סלימאן לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": אני חושבת שמה שמלכד את הדעות במגזר הערבי עוד יותר היא שהממשלה רצתה להסתמך על הקולות הערביים בלי להסתכל עליהם. היה חסר להם שחקנים וזה לא מתקבל על הדעת"

"ההתנהלות של גורמים ימניים בקואליציה מקשה על יכולת חברי הכנסת הערבים הנמצאים בה. אנחנו לא מצביעים נגד הממשלה בגלל שזה אי אמון ואנחנו לא מצביעים בעד כי הממשלה האחרת יותר מסוכנת, אבל אנחנו רוצים להחזיר את המנדט לציבור".

חה"כ תומא סלימאן הוסיפה והדגישה את האתגר מולו עומד המגזר הערבי בכל הנוגע לממשלה המוזרה: "רע לאוכלוסייה הערבית, לא רע לנו כ"משותפת". אנשים שבהתחלה התלהבו משותפות במדינה מבינים היום מה התרענו. בנט אומר טיבי וביבי, הוא לא מתבטא נגד עבאס".

"כנראה הכסא של ראש הממשלה גורם לאנשים לוותר על התבטאויות הסתה פופוליסטיות שקורצים לבייס. בשביל בנט הפלסטינים לא קיימים, תחת הממשלה שלו המתנחלים משתוללים. הפגנות הנכבה עם דגלי אש"פ היו באוניברסיטאות בעשור האחרון ואני בעצמי השתתפתי שם".

"אני מודעת שהמפלגות החרדיות עשו שהם שברו ימינה והצביעו בנושאים נגדנו. דיברו איתנו על חוק הטלפונים שהוגדר כציפור הנפש, אמרתי לחרדים האם טיפלתם בציפור הנפש שלנו? לא באנו לטפל בנושאי דת ולא התערבנו לדתות אחרות. מי שרוצה שאכבד את ציפור הנפש שלו שיכבד את ציפור הנפש שלי וזו הצבעות בסגנון חוק הדגל. אי אפשר להפוך נושא לציפור הנפש ולצפות מאיתנו להתחשב בו".



0 תגובות